środa, 15 stycznia 2014

nocą



Z czasów jeszcze przed śniegiem. 









* * *


* * *

14 komentarzy:

  1. Miałam właśnie zapytać czy to oznacza, że teraz masz śnieg, ale w porę sobie przypomniałam o Norwegii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. :) Tutaj też długo zimy nie było. Od paru dni temperatura na minusie i biało się zrobiło;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. o matko! Zapomniałam, ze ja tak bardzo lubię Myslovitz! :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. hehe może kiedyś uda mi się ją ustrzelić:)

      Usuń
  5. Czy to niebo czy to ziemia:))))

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne światełka
    w Warszawie wreszcie pełno śniegu od jakichś dwóch dni

    myslovitz - miłość od zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. liczę na fotorelację z warszawskich zakątków:)

      Usuń

  7. Zima w tym roku wszędzie się spóźnia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mogę się napatrzeć, piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń